VI Survival kit – lasciva anspelningar

Stundens låt: Numb
Artist: Portishead
Listen to Portishead Now!

Mood: random sharing of mutual values
Place: deep inside
Manner: Mind VS Distance

Varför?
Hur skulle jag annars kunna klä av mig, ta fram den transparenta sarongen och svepa in mig i alla förnimmelser? Mums! Hur skulle jag annars kunna låta bli för att – guess what? – just bli! Driven av en orubblig beslutsamhet håller jag mig up-to-date med omständigheternas frestande vidunderliga viftande dofter. Även om jag tar av mig progressiva solglasögon så ser jag och lockas fortfarande av parningsdräkten i hela dess färgskala och prakt, obekymrad av prislappen på kalaset. Vad kostar världen? Tänker inte fönstershoppa. It just wouldn´t suit me. För ingenting i världen skulle jag kunna gå förbi det gudomliga (Till)ståndet utan att väcka björnen som sover. Och själv bli väckt för den delen. Inga vikarierande klättrare och karriärister i min tjänst. Tomma blad som behöver stödjas av lathundar författade av mitt överseende blott. They always get lost in the shuffle. Dismissed with no delay! Icke förhandlingsbart. Slutpratat!

Dagen?
Fräck som bara den! Men lyckas ändå inte skämma bort mig trots sitt enorma och ljuva uppvaktningspådrag. Den kan aldrig överträffa mig i min intensitet och angelägenhet. Vi är som parhästar i den obändiga lojalitetens spår. Det är nödvändigt för kroppspulsåders skull. Jag blommar ut och mitt innersta lutar sig mot kronbladets vibrerande trygghet. That´s why I create my daily pleasure.

Kvällen?
Bjuder på sina outtalade löften. Har redan tagit mig i sitt fasta grepp …

Natten?
Sova gott för att vakna ännu bättre. What else?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback