VIII Survival kit - sharing with friends

Tack M.!

I enjoyed every single moment of this after-work evening. More celebrating after-works, definitely!

You gave me so much and I really hope that You got something in return. Det var SÅ äkta! Och du vet hur svag jag är för just DET. Jag är uppfylld av den underbara stunden vi fångat och skapat. Delicious food. Mums! Nice waitress. But I´ll do it better. It will be my place next time. The new one. Nycklarna skramlar, hör du? Ska laga något gott och ta hand om alla omständigheter ... mapping the world ...

Thank You for celebrating with me … fattar du, det är SÅ mycket att fira. The Joy of Life. Hjärtat öppnas varje gång!

Jag ser Dig min Kära ta de där magiska stegen mot Fulländningen … it takes time but it works! ... don´t hesitate ... keep going and You will become superb. Minns (?) Amarantine? ... it may be the stars fallen from above ... Night and Day belong to ... Life ...

Go for it, Girl! I will be there fo you ...   
GotSmiley for FREE! Click Here 


"Inget är obotligt, allting går över. Från den första stöten man känner som varslar om fara, tvärs igenom febertider av oroligt drömmande, når man säkert fram till frihet igen. En dag har det hela fallit ur tankarna av sig självt, ligger glömt bakom en."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback